Vervolgonderwijs

Onze leerlingen werken op het niveau, dat bij hun mogelijkheden hoort. Van praktijkonderwijs tot havo, van beroepsonderwijs tot individuele maattrajecten. Daarnaast bieden wij maatwerkuren, zoals techniek, CVO, muziek en mindfulness, waar de leerlingen zichzelf voor kunnen aanmelden.

Het lesrooster biedt afwisseling in praktijk- en theorievakken. Naast alle praktijkvakken (Leerrichtingen) wordt er aandacht besteed aan creativiteit en sport.

De theorievakken: Nederlands, Engels, rekenen & wiskunde, zorg en welzijn en burgerschap. En de leergebied overstijgende vakken: leren leren, leren taken uitvoeren, leren functioneren in sociale situaties, ontwikkelen van een persoonlijk toekomstperspectief. Daarnaast besteden we twee uur per week aan sociale vaardigheden.